torsdag 21 oktober 2010

21 oktober

Hej på er!
Idag är det torsdag, och vad kan man säga? Det är underbart, veckan är snart slut och helgen börjar snart! Det blir nog en lugn helg denna med, lite fotografering kanske man kan hinna med! Dock ska jag på hockey hela kvällen imorgon och på söndag! Kul, kanske han fota lite där med?
Jag har tagit lite fler höst bilder som jag ska lägga upp under fliken "Fotograf" nu. Det kommer komma mer och mer med tiden. Men jag tycker att jag har fått upp en del redan!
Jag tog med min dator från skolan hem igår och innan jag somnade satt jag och redigerade lite. Oj det lät annorlund, de flesta brukar ta en och läsa en bok, men inte jag, jag sitter med datorn och redigerar! Inte fel det heller! Här är en av bilderna som jag redigerade. 

Kevin och Richard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar