torsdag 14 oktober 2010

14 oktober

Hej på er!
Nu har jag lagt upp en del bilder under fliken "Fotograf". Dock finns det ingen ordning på dom! Bilderna är tagna sedan ett bra tag sedan. Men efetrsom jag inte har fotograferat på evigheter så har jag inget nytt att lägga upp men det är på gång, jag lovar!
Bilderna som är uppe är allt från julbilder, vårbilder, påskbilder, sommarbilder till bilder på annat! I framtiden så kommer nytagna biler komma och en beskrivning från när de är tagna också!
Kan meddela att imorgon (fredag) ska jag fotografera ett band i Lund. Min kompis Wille sjunger och de ville ha lite bilder. ^
Alltså blir morgondagen en hektisk dag. Först skola 8.30-13.30 sedan jobb 14.00-17.00 efter det fotografering 17.15-19.00 och sist men det allra bästa på dagen så ska jag träffa min underbara pojkvän och massa mysigt står på schemat!

En kväll i sommras efter en liten promenad.
Love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar