fredag 15 oktober 2010

15 oktober

Hejsan svejsan!
Idag är det äntligen fredag och början på en uppvilande helg. Det behövs verkligen kan jag berätta!
Fotograferingen av bandet idag bölev tyvärr inställt, de kände inte att de behövde bilderna just nu. Tråkigt men samtidigt lite skönt att ha en lugn kväll framför sig. Kan åka och kolla på hockey träning efter jobbet istället, kallt men kul att se mitt hjärta spela.
Ska försöka fotografera lite höst bilder i helgen faktisk. Jag hade tänkt att delta i en fototävling med tema HÖST. Men vi får se vart helgen tar en.
Nästa vecka har jag min fösta lektion på körskolan, teori. Inte det roligaste kanske men ett måste för att få det efterlängtade körkortet! Även min fotokurs som jag fick i födelsedags present är nästa vecka. Ska bli riktigt roligt!
Nu börjar vår lektion, projektarbete med redovisning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar