söndag 10 oktober 2010

7 oktober

Hejsan på er!
Detta är mitt allra första inlägg, lite nervöst om jag ska vara helt ärlig. Jag har bloggat innan men då berättade jag bara om min vardag. Det här är något annat, detta är en blogg som visar vad jag gör. Hoppas ni kommer gilla den! Tänkte berätta lite hur det gick till när jag bestämde mig för att skapa en ny blogg.
 Igår (6 oktober) fyllde jag 18 år. Något som jag längtat efter i flera månader. Jag fick presenter och en av dessa presenterna var ett presentkort på en fotokurs. PERFEKT, tänkte jag.
Det är nämligen så här att jag har tappat suget på att fotografera helt och hållet. Jag har inte funnit någon inspiration att ta fram min systemkamera (Nikon D60) och ta mig ut. Jag har inte vetat vad jag vill fotografera och inte heller har jag orkat att utveckla min teknik. Men nu är det dags känner jag! Det är därför jag har skapat denna blogg. Jag vill visa mina bilder och komma någon vart med fotograferingen, jag vill utvecklas! Och nu har jag chansen!
Så småning om kommer jag lägga upp lite bilder så att ni kan få se lite. Jag har en hell hög med bilder där hemma som jag kommer att lägga upp. Jag kanske till och med hinner göra det när jag kommer hem idag. Dock är det inte helt säkert. Jag har en hel del att göra idag, ska städa, laga mat och duka inför min 18 års middag imorgon med mina närmaste vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar