måndag 18 oktober 2010

18 oktober

Godmiddag alla glada!
Idag är det måndag och det känns som en bra start på denna veckan! Det är bara två veckor kvar till lovet vilket innebär att det bara är tre veckor tills jag och Richard åker till Köpenhamn (min födelsedagspresent). Det kommer bli super mysigt och allt är perfekt älskling!
Som jag skrev i fredags, tror jag, så hade jag tänkt att fotografera till tävlingen med tema Höst. Och jag har varit ute och fotograferat! I lördags så var planerna att jag och Richard skulle åka in till Ishallen och lära mig att åka skridskor. Men pga en konståkningstävling fick vi ändra planerna. Istället tog vi Cassie i bilen och åkte till en skog i Lomma. Kameran följde naturligtvis med! Ett par bilder blev det och jag tror jag funnit bilden jag ska tävla med, tummen upp!
Igår fick jag även ett brev. Det var ett långt brev där Oliver ställde frågan om jag ville bli hans fadder. Jag känner mig väldigt rörd som blir tilldelad denna uppgift! Svaret var inget att fundera över utan det var utan tvekan ett stort JA!

1 kommentar: